Avsked.

Om ungefär sex timmar lyfter jag… SPÄNNANDE.
Har dock ont i maggropen. Dels för att jag är hungrig men mest för att jag inte vill lämna min Pickläss i sexton dagar. Kommer fullkomligt längta ihjäl mig. Hoppas att han kan ha lite tillgång till Skype bara. Han sover här bakom mig och jag skulle kunna gråta av tacksamhet och av att han är så vacker. Men jag håller mig. Jag väntar till den riktiga avfärden, kl. 04:50 kommer taxin
Jag älskar dig, Niklas. So fucking jävla much.
Glöm aldrig det.
Jag tänker på dig hela tiden.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Avsked.

  1. Niklas skriver:

    Hahaha! Älsklingen, bloggade du när jag låg och sov? Det hade jag verkligen ingen aning om. Vid vilken tid då ungefär?

    Jag älskar dig, Julia. Jag vill måla en stoor tavla till dig som visar min (vår) kärlek! Någon, ge mig färgerna röd, blå, vit och svart och en duk så ska vi se…

    Du måste höra av dig när du har landat och jag måste fixa skype.

  2. julietjuliet skriver:

    Du har fixat skype och det ar wonderful! Nu ar det mindre an en vecka innan vi ses. Och pa tal om det, jag har glomt att ta mitt minipiller, det skulle jag ha gjort nar kl var 12 har. Nu ar de 14:25. Suck. Jaja, far ta det ikvall. Kan vi skypa ikvall? Vill hora din rost1!!

Kommentera

