Dagens, nej, nattens sanning.

Tanken var att jag skulle skriva en kritisk granskning av PBL. Och vad gjorde jag? Jo, jag sammanställde en lista på fem olika grupper med min favoritmusik, den här nedanför naturligtvis. Hurra. Har alltid fått höra att självdisciplin är min starkaste sida. Det beror väl på vad man prioriterar?! Jag prioriterar annat, som är kul. Inte att skriva om ett ämne som redan gör mig glasartat upprörd innan jag hunnit komma vidare från P till B.
Men ja, kanske lite osmidigt att inte ha skrivit det där idag. Imorgon blir det Sverigepremiär med Kenny Starfighter för hela slanten och när ska jag då skriva? Den ska vara inne på torsdag. Duktig tjej. Fast. Än är inte kvällen/natten över. Kanske skriver jag om en stund. Sitter nämligen uppe och väntar på Niklas som har varit på Hives på Trädgårn’.
Har suttit uppe mitt i natten många gånger nu och väntat på honom. Börjar bli oändligt tjatigt. Borde egentligen ha lagt mig, men det är avskyvärt jobbigt att gå upp när man väl somnat och sedan ut i kalla natten för att låsa upp porten där nere…jag sover dessutom alldeles för dåligt utan Niklas, det tar mig också ungefär 100% längre tid att somna.
! Fick just rapport om att de hann med 23:17-tåget. Grymt jobbigt om de hade varit tvungna att ta 00:17 ifall de hade missat det som dem nu kom med.

Något sitter under mitt pannben och pockar på min uppmärksamhet. Jag vet inte vad det är. Det är som att det sitter gömt där inne, under en massa tung silikon och lätta silkespapper. Jag orkar inte rota. Fast jag vill, för jag är oerhört nyfiken på att få fram vad det är. Jag vill skriva ner det här. Jag vet inte.

Ikväll har jag lyssnat på Moto Boy, Fever Ray, The Knife, Kings of Leon, Laleh och Kenny Starfighter. Ett härligt hopkok.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens, nej, nattens sanning.

  1. Niklas skriver:

    The Hives var jätejätebrao!

    Vadå, vad var det under ditt pannben? Har du kommit på det än?
    Duuu…. du ska åka imorgon! Det kommer att bli så jobbigt, så jobbigt. Men jag har gjort en liten överraskning till dig. Vet inte om jag ska smyga ner den i din väska eller ge den till dig, det återstår att se. Hehe.

  2. julietjuliet skriver:

    Jag visste nog att du hade gett den till min mor. Lille buse. Nu ar jag inne pa en huuuuge apple store pa 5th ave, har far man access till internet totally free. Mycket bra. Da kan jag kolla min blogg. Det gor nog inte sa mycket om nagon turist skulle raka hitta min blogg… hihi.
    JAG ALSKAR DIG SA HIMLA MYCKEEETTTT!!!

Kommentera

