Garçon de Moteur.


Moto Boy, aka Oskar Humlebo.
Idag hyllar vi Moto Boy. En finfin [fin som snus actually], tvättäkta Moto Boy. Rött läppstift och Krunegårdluggen. Kan knappast bli mer pluttenuttgullegull. Så har vi musiken. Ohoj-ojoj. Julia är upp över öronen förälskad i ”ny” musik igen! Små godbitar som jag lan lyssna på om och om igen. Förstår ni hur svårt det var att välja vilken låt jag skulle publicera här under?! Jag gillar, älskar ALLA låtarna på albumet som för övrigt är självbetitlat. Åh, vad jag avgudar Spotify som ger mig tillgång till all musik jag vill lyssna på, i alla fall nästan all musik.
Men, lyssna här nedanför, och hänförs [!]:

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

