Fête National.

Igår tog jag tag i mig själv och la upp bilderna från Bordeaux på Frankrikes nationaldag i somras, la upp dem på deviantART alltså… Så jag tänkte dela med mig av dem även här… [jag sitter och skriver den skriftliga delen av projektarbetet och tar en liten paus just nu.]

Blue Balloon.

Go Go Go Smear the Poison Ivy.

Go Smear It.

Rasta Boy.

Happiness is Brothers.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fête National.

  1. Niklas skriver:

    Helt underbara Julia! Du är bäst. Jag är så glad att du (min partner in life) är en så bra och aktiv fotograf. Hela vårt liv kommer att dokumenteras i princip, det älskar Nickepicke.
    Jag tänker på sommar och semester när jag ser bilderna och funderar på hur det ska bli med det för oss nu i sommar. Just nu verkar det som att det blir Flensburg för dig i sommar eller? Det går BRA för mig (om jag lyckas underhålla mig på något sätt under den tiden och om det inte är allt för länge… om det är mer än en vecka blir det nog jobbigt jobbigt.) Jag hoppas på att besöka någon festival i sommar om det är möjligt, men jag är beredd på att det inte kommer gå (det är lugnt). Pussss.

Kommentera

