Sorglig Lycka.

Jag sitter på mitt rum och funderar för mig själv. Är lite sorgsen, samtidigt som jag är lycklig. Kan kanske bero på att Maria Mena är den som fyller mitt rum med ljud just nu. En aning bitterljuvt. Jag eskorterade Torkild, som varit här sedan söndagskväll, till hans flygbuss för ungefär två timmar sedan. Det har varit så roligt att ha honom här.
Nu borde jag sätta igång lite med att skriva klart den skriftliga delen av mitt projektarbete. Men jag orkar inte det. Jag vet inte riktigt varför…
Saknar Niklas också, känns som att jag knappt har sett honom de senaste dagarna. Just nu repar han med sin klass och de är säkert superduktiga.

Jag äter norsk choklad i min norska klänning och funderar.

Julia Björk

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sorglig Lycka.

  1. fille skriver:

    jag tror nog du är norsk innerst inne faktiskt. någon mix-up. din far är egentligen en norsk, skön snubbe.

    JAG VET!!! din pappa heter skavlan och har ett populärt tv-program på SVT.

  2. julietjuliet skriver:

    Hahhahah! Jaaa. Skavlan. En mycket trevlig herre, men ett ytterst angenämt namn…

Kommentera

