Hyllningen!

Ska snabbt skriva ihop min hyllning till Spotify, och att man kan skrobbla direkt till last.fm därifrån!!! JAAAAAAA!!! Livet är underbart.
Jag älskar Niklas och han älskar mig, om någon vecka kommer Torkild hit, om ytterligare några drar jag till New York, därefter är det dags för studenten och sedan flyttar jag och Niklas in i vuxenlivet i min hemstad!!! WWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW!!! Jag tror att jag är hög. Dessutom är Lily Allens nya platta jättebra. Den förra är inte så najs, men den här, I like it A LOT!
Nu måste jag springa till tåget för att åka till skolan!
PUUUSSSS [på er, på livet och främst på min älskade NIKLAS!!!].

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hyllningen!

  1. Ida skriver:

    duuuh! jag skaffade mig liksom ett litet beroende när jag var i NY såatteh.. om du får pengar av mig, kan du då köpa en grej om du hittar?? hehe :*

  2. julietjuliet skriver:

    Hahaha, är det juicen du vill ha? =D.

  3. Ida skriver:

    naaej. det är faktiskt sura skittles som inte finns på english shop varken i sthlm eller gbg. :( och riktig milky way. så äckligt gott. hehe.

Kommentera

