Beröm inte dåren.

Vad bra Lily Allen har blivit. Jag blir lycklig. Lite omväxling i min ständiga lyssning av Markus och Rufus. Det är så det varit på sistone. Denna mansdominans. Dumt. Men Lily är bra, och Lalehs nya gillar jag också skarpt! Franz Ferdinands Tonight” går förstås inte av efter hackor den heller. All den här bra musiken! Jag får lycklighetsspatt!

Jag har fört samman två själsfränder! Ooohja. Jag bad Alexander att läsa Josefins blogg, och visst var det som jag trodde, de tycker likadant. Ibland känner man sig som Oraklet [fast det är förstås Filles inverkan].

Hallå, nu får ni svara. Ska jag göra bloggen officiell eller inte?!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Beröm inte dåren.

  1. Ida skriver:

    ”min” josefins? haha. vad roligt. markus och rufus är bäst. såärebara.

  2. julietjuliet skriver:

    DU måste svara på frågan, annars ligger du risigt tilll…

  3. Ida skriver:

    okej. men du får du svara på min.
    jag tycker att du ska göra den offentlig om du känner att du vill det. du har ju haft den väldigt personlig med ett fåtal inbjudna hittills (vad jag vet) men är du sugen på att låta vem som helst läsa, gör så.
    det kan ju egentligen bara du avgöra(:

  4. julietjuliet skriver:

    Oj! Förlåt, det glömde jag bort i mitt raseri… Eh, inget vidare raseri, men, upphetsning i alla fall kanske. Jo, det var din Josefin jag menade! =D.

Kommentera

