Adobe Bloggreader.

Idag rensar jag bland bloggarna jag aldrig läser. Andra bloggar har jag kvar för att jag kanske, kanske kommer att vilja läsa dem någon dag. Och för er som är så intresserade av mitt liv, ni vill väl också veta vilka bloggar jag läser? Låt mig få lista upp dem här:


Sandra Beijers toksöta metroblogg [som resten av Sveriges popflickor också verkar tycka, och också de läser hennes blogg. Jag är verkligen indie. Gissa varifrån jag fick tipset om Poladroid?]
Idas inte-så-ofta-uppdaterade-vardags-blogg [jag måste få veta vad som händer i min kära lilla Idas liv, när jag inte träffar henne så ofta nuförtiden.]
Inspirerande och roliga långdistans-vännen Agnes blogspot [jag önskar att jag kunde vara lite mer på hugget som henne, men jag orkar inte. På hugget när det gäller bloggandet alltså.]
Från stund till stund mycket roande, andra gånger tjatig [det här är en blogg jag började läsa för ett tag sedan…och upptäcker med stor fasa at hon många gånger har hunnit före med de idéer som jag redan haft! Hon snor mina projekt!]
Slöläser Emilias blogg ibland [det är roligt att veta vad som pågår i mina vänners liv.]
Martinas enkla och inte heller så ofta uppdaterade blogg [det är fint att läsa när Martis har sitt flow och skriver sådär bra som jag älskar när hon gör.]
Johans resa-i-Asien-blogg [lite jobbigt att han uppdaterar typ en gång i kvartalet och då skriver hundra km text. Känns det som. Men det är fortfarande fantastiskt att höra om alla äventyr han får vara med om på sin halvårsresa!]
Vissa dagar läser jag t.o.m. Fredriks blogg [jag läser den här för att det är roligt, men jag gör det bara när jag har tid, eller försöker inbilla mig att jag har tid.]
Livs uppdatering från Alctraz [får dock medge att jag inte är en så aktiv läsare, eftersom jag bojkottar henne när hon inte läser min, mwohahahah! Ont skall med ont fördrivas… ]


Visst hoppar ni uppochner av lycka nu när ni vet allt det här?!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Adobe Bloggreader.

  1. fille skriver:

    *hoppar* :D

  2. Ida skriver:

    haha, vad roligt att du läser josefins blogg! vad nyfiken jag blir på vad ni har för lika idéer.. Tell me!

  3. julietjuliet skriver:

    Till Fille: Och din blogg är ju lite svår att läsa. Eftersom den inte existerar längre. Duhh.

    Till Ida: Det är för det mesta bild-idéer. Jag publicerar inte bilder så ofta och ibland så tänker jag på en fotoidé men tar mig aldrig tid att ta fotona. Dagen efter ligger precis de idéerna uppe på hennes blogg. Fast tagit med hennes kamera! Av henne! Frustration. Då känns det inte lika kul att ta bilderna. Hahah. När någon annan redan gjort dte. Så är dte iofs alltid, att någon annan gjort det innan, någonstans. Men då vet jag oftast inte om det! Suck. Skulle aldrig ha börjat läsa hennes blogg. Nedrans Niklas som tipsade mig.

  4. Ida skriver:

    haha. jo. så kan det gå. men ni tar mycket fina bilder båda två. kanske är ni lika.. även om jag aldrig har tänkt så.. :)

Kommentera

