Varningstecken…

Nu börjar min självdisciplin skena åt helt fel håll! Helt fel håll. Tanken är att jag ska vara verksam just nu och skriva klart mitt projektarbete, men någonstans på vägen har lågan dött, lågan av inspiration, helt utan giltig anledning! Känner paniken komma lunkandes bakom hörnet. Inte kul. Inte bra.
Det är nu den där starka, heroiska handen sträcks ner från luckan i taket och rycker upp mig. Rycker upp mig riktigt jävla ordentligt. Det här är fan inte på lek.

Niklas är på Operan.

Grejen är den att jag är på kapitlet ”Resultat”, och det är lite svårt att skriva om resultat när utställningen inte börjat än… Så jag borde ju skriva ”Diskussion” nu istället. Men jag tycker inte om att vara så flexibel i den planering som jag lagt upp. Tyvärr måste jag vara det. Finns inget val.
Det alternativet som kvarstår, det får jag sätta igång med nu, tydligen till tonerna av filmmusiken till ”Sagan om Ringen” [?!].

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

