Rabalders rabalder.

Hoppsan, så hade jag utställning på Alingsås Bibliotek! Förmodligen också på Göteborg Stadsbibliotek fick jag just ett mejl om.
Veckorna 6, 7 & 8 är i alla fall spikat i Alingsås. Sedan får vi se hur det blir med Göteborg. Kanske kan ställa ut där någon vecka efteråt… Roligt i vilket fall som helst!


Folk har en förmåga av att tycka att jag är lik fula människor. Är jag verkligen så hemskt ful? Räcker det inte med hur ful jag tycker att jag själv är? Är jag lika ful som de människor jag tycker är fulare än vad jag är själv? [jag kanske tycker att de är fula för att vi är lika?]
Det värsta är att de ofta inte heller har särskilt smickrande personligheter. Jobbiga, fjortis-tjejer. Är det så folk ser mig? Jag som trodde att jag var förbi min fjortisperiod. Kanske inte har tillräckligt med självinsikt. Kanske lever i en värld med alltför höga tankar om mig själv. Och om de tankar jag har om mig är höga enligt vad andra ser/tycker, då är de verkliga fruktansvärt låga. Eftersom de höga är väldigt låga… So to speak. Det där förstod ingen och jag tänker inte omformulera mig.


Har fått min telefon! Undebar liten lyx-sak. Love it.
Jag ska ge smakprov på bilder när jag lagt in lite på datorn. Ofcourse inte samma kvalle som på systemkameran, hehe. Inte så märkligt. Men det är gott och väl lika bra som en vanlig kompaktkamera [inte de nya med 12 mpxl givetvis, men som de som har från 3 till 8 är den både bättre än och lika bra som.]!


Niklas sitter hemma och skriver uppsats. Jag sitter här och väntar på honom.
Har nästan inga kurser kvar i skolan. Bara religion, kulturhistoria, matte c, arbetsliv [den enkla delen med Claes-Wilhelm] och så alla teaterkurser [hur många de nu är…?]. Givetvis är det ju alltid projektarbetet, men det är ytterst lite kvar nu. Måndag v.6 ska jag vara klar med det skriftliga och sedan är det finito!


NIKLAAASSS…!


Jag lyssnar på Lalehs nya album, det är fint, som vanligt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

