Add it!

Förresten! LäsThe Curious Incident of the Dog in the Night-time”. Jag började läsa den igår på mitt tåg till skolan, imorse var den slut. 272 fantastiska pocketbokssidor. Så himla fin. Handlar om en pojke vid namn Christopher som har Aspergers Syndrom, han hittar sin grannes hund mördad, han upptäcker hemligheter och ger sig ut på ett mycket våghalsigt äventyr. Åh, jag säger bara; LÄS DEN!
Författaren har namnet: Mark Haddon.


Fruktansvärt hungrig. Tänkte vänta tills Niklas kommer hit och äta med honom. Men, det har naturligtvis resulterat i att senast jag åt var kring 13-tiden [dessutom blir det som en tävling mot mig själv, hur länge kan jag vara hungrig, kan jag t.o.m. gå och lägga mig och vänta till mitt favoritmål: frukosten? Hur uthållig är jag egentligen? Kan jag mäta mig med Afrika-barnen?]. Jaha…precis som vanligt, nedrans förbannade skolgång. Fast idag är det endast mitt eget fel. Har varit hemma från skolan denna dag [naughty girl].


[en annan sak, vad tros om att göra bloggen officiell och offentlig? Nu är den inte så farligt personlig längre…? Men den kan i och för sig, utan förvaring, bli det igen. Har svårt att tro det dock. De som vill läsa väljer ju ändå själva om de vill läsa eller inte. Jaja. Framtiden får avgöra.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Add it!

  1. Ida skriver:

    du är vacker! och ät för sjuttsingen! puss!

  2. julietjuliet skriver:

    Nja, du skulle se min extra haka…
    Jag har ätit! Haha. Så duktig är jag =D.
    PUSS.

Kommentera

