Hakprydnad.

Beslöt mig för att sumpa hungertävlingen ikväll, eftersom den ändå inte leder någon vart. Dessutom har jag inget att sysselsätta mig med ordentligt. Men jag började i alla fall läsa på ”Flyga Drake” som jag fick av Ida på min födelsedag i somras. Jag har lite läsnings-revival nu, eftersom det har varit en aningens för magert på den sidan.


Nåja, jag gick ner till köket och tänkte ta av den maten [pastan] som jag vet mor sparat åt mig, eftersom jag inte var hungrig när de åt halv sex eller när det var. Kommer ner i köket, ser oroväckande inte någon kastrull på spisen…nehe, då har hon väl ställt den i kylen. Icke. Elvis och Sanna har ätit upp rubbet.
Så vad fanns att göra, annat än att knappra hårdbrödmackor [jag var inte sugen på mjukt bröd]? Kokade mig en kopp thé, ”Fotspår i Snö” actually, om jag nu ska vara inne på presentsvängen. Jag fick det théet i julklapp av Martis. Nu sitter jag med min andra kopp och har bistert insett att jag har en extra haka, på hakan.


Det är som om jag av någon [ytterst okänd och obegriplig] anledning valt att injicera botox, silikon eller annan valfri substans på mitt hakparti. Snyggt? Inte överhuvudtaget, inte det minsta, absolut inte. Det är gräsligt. Jag kan inte visa mig såhär!


Vad är då roten till problemet? Om jag ska vara ärlig hoppas jag bara att det är en mycket envis och elakartad finne, då går det väl att någon gång bli väck den. Jonas gav sin visa utsago och kunde inte för allt i världen tro att det bara var en finne, ”Säkert inget farligt, men det kan inte bara vara en finne.”. Tog mig friheten att norpa lite aknemedel [det förtjänar jag, han stal min mat] från min bror, Elvis, inte Love.
Det är något knäppt med min hud. Aldrig någonsin har jag haft problem med finnar i hela mitt liv. Men sedan oktober eller något har jag haft eviga finnar, just på hakan, som ALDRIG vill försvinna. Jag har aldrig känt mig så skamsen över mitt ansikte någonsin och jag är soon starting to blame the minipillers.


En god sak; Niklas är klar och kommer alldeles strax!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

