Kladda inte ner.

Känner mig rastlös. Sitter i prickig klänning och längtar efter att det ska komma ett mejl med uppmaning om att jag ska betala min telefon. Min fina, fina Sony Ericsson C905, som jag beställt. Men eftersom jag inte är den enda somt känner för en ny telefon såhär efter jul, så var den naturligtvis slut. Jag står på kö. Väntar på att den ska komma in på lager igen. Jag som vill ha den nu. Den har för sjutton 8,1 megapixel kamera! Aldrig ett problem med konserter där man inte får ha med sig sin systemkamera. Happiness!
Niklas är at work. Han slutar två.
Jag vill köpa kläder.
C905
Jag längtar efter något. Vet inte riktigt vad det är. Upplevelser? Jag längtar naturligtvis efter Niklas, men det gör jag ju jämt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

