Success.

Gjorde ett befriande matematik C-prov idag. Så skönt. Från 15:40 till 18:40 satt jag med provet… Det betyder att jag kom hem 20:30 idag. Haha. Hade en otrolig huvudvärk och var också mycket hungrig, hade bara ätit frukost [jag började först 15:40, hade gått upp kl. 11:30 och ätit frukost då, hann inte bli hungrig fram till 14:28 då jag tog tåget] och var väldigt trött. Men, trots det har jag nu fullgjort uppgiften i Arbetslivskunskapen. TJOHEJ! Ibland älskar jag mig själv. Klockan är endast 23:30 och jag är helt klar! Wohooo!!!
Nu ska här sovas och sedan är det naturkunskap imorgon bitti!

Fast… Det är något som fattas. Ingen Niklas. Usch. Jag sover ensam inatt. Fruktansvärt. Jag längtar så efter min älskade. Fast vi ses varje dag och oftast sover tillsammans känns det som att det går så långt mellan varven.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Success.

  1. Niklas skriver:

    Och nu sover vi delat igen, inte bra. Jag vill med dig till New York, får jag lägga till det på min önskelista? Jag ska för övrigt fortsätta på mitt resebrev till dig. Och kanske arbeta lite på mina skolarbeten.

  2. julietjuliet skriver:

    Men du kom hit! Min räddare i nöden! Min älskling. Min power. Min kärlek! Du är BÄST!

Kommentera

