Drömmar är till för att vi ska kunna uppfylla dem.

Mina damer och herrar, tro det eller ej, men, jag ska bege mig till de förenta staterna för andra gången i mitt liv. Denna gång ska jag dock färdas till östkusten [inte västkusten som sist] och the Big Apple. Jag har drömt om det här sedan 2003. Och vägen dit har varit kantad av ”ja!” för att avrbytas av ”nej…”, för att sedan bli ”ja!” och återgå till ”nej…” igen och samma sak åter och åter igen. Men nu är det ”ja! ja! ja!”. Helt sjukt. Jag tror jag dör.
Just nu är planeringen att utresan skall ske den 28 mars och tillbakaresa den 12 april. Det här är ogreppbart. Hoppas att Pickläss kan följa med på resan, det hade varit det allra bästa. Ska snacka med miss mother snarast.

Central Park och skridskor

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Drömmar är till för att vi ska kunna uppfylla dem.

  1. Ida skriver:

    oh! vad roligt! hur kommer det sig att det blir av nudå? :D

  2. julietjuliet skriver:

    Efter att ha sagt ”Ja!” gång efter annan, men att det ändå alltid slutat med ”Nej…”, har de nu slutligen sagt ”JA! JA! JA!”. Så har vi slutligen fått vårt efterlängtade stipendium och nu åker vi! Det är helt fantastiskt. Jag är eld och lågor. fem års längtan. Tjoheeejjj!!!

Kommentera

