Det var ett tag sedan.

Kanske borde uppdatera här. Det var ett tag sedan. Life goes on. Har haft en ganska najs period nu då det bara varit lagom mycket att göra, vilket resulterar i att jag för en gångs skull gör allt i tid och inte skjuter upp det i sista minuten.
Nu sitter jag här och är megahungrig. Mat snart. Good.
Niklas är i stan, och inte jag, det händer inte så ofta. Han är och hälsar på en barnboksillustratör.
På tal om projektarbeten, imorse gjorde jag klart ytterligare ett verk. Mycket bra. Vet inte om jag är nöjd, eller om jag är klar, men det vet jag aldrig.
Tänkte langa lite bilder på allas favoritband!

Telefunkers

Telefunkers!

Telefunkers

Världens Finaste

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

