Kult.

Bilder, deprimerande blogg och annat roligt från mitt liv i åttan/nian. [ja, hela altet är en länk. Klicka för guds skull, klicka.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kult.

  1. Niklas skriver:

    Jag förstår. Det är ifrån bilden med kyssen som din titelbild är klippt ur.

  2. Ida skriver:

    woot! oj, vad länge sedan! galet! jag fick värsta nostalgiklumpet i magen. hur kan tiden gå så fort..?

  3. julietjuliet skriver:

    Till Niklas: HEJA!

    Till Ida: Tiden går fruktansvärt fort och det känns som om att det där var sjuuukt länge sedan…

  4. Ida skriver:

    jaah. på både gott och ont. jag hoppas att du mår bättre nu, men jag saknar att gå i samma klass och träffa dig varje dag liks.
    för det är en annan grej som var sjukt länge sedan, har inte sett dig på läänge känns det som. ): puss!

  5. julietjuliet skriver:

    Ja, det saknar jag med. Vi var ju ändå en härlig klass, och man tar lätt förgivet att träffa varandra varje dag…
    Vi får helt enkelt ses snart. På riktigt.

Kommentera

