Ångest. Precis som vanligt.

Varför är jag så lat? Jag gick upp tjugo i åtta imorse, fastän jag kunde vänta till 10:27. Detta för att hämta min skjorta från Niklas, och för att kunna skriva lite om Edward Jenner och Louis Pasteur. Fast här sitter jag och har ingen ork. Ingen ork till någonting.
Jag tappade mitt linslock i löven igår, så går det när man sover till 13.
Men jag får ta tag i mig nu. Ska ta 11:27-tåget. Måste få något gjort. Annars finns ingen tid kvar till någonting. I die.
Ikväll ska vi på ”Mozarts Requeim” på Operan.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

