”Morgonen” efter.

Eftersom jag verkar gilla att ha det stressigt, så gjorde jag inte klart frågorna om medicinsk historia igår och får alltså göra det idag. Det betyder att jag har ett fullsmäckat schema. Jag ska börja skriva arbetet om Smittkoppor, jag ska skriva en ”recension” på en grej vi gjorde i naturen igår, jag ska skriva personligt brev till mitt CV och nu också svara på med.hist.-frågorna. Tjohej, det är sånt här som gör att jag inte vill göra något över huvudtaget. Eller, det mesta gör att jag inte har någon lust till att göra något av det.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ”Morgonen” efter.

  1. Ida skriver:

    det känns som att ju mer saker man har som man behöver göra, desto mindre gör man eftersom man får så mycket panik över allt som man inte har gjort. så det är litegrann en ond cirkel.

  2. julietjuliet skriver:

    Ja, och det är helt hemskt. Jag har inte gjort något alls idag. Det enda jag har åstadkommit är att tappa bort mitt linslock i löven när jag fotade Niklas. FUCK.

  3. Niklas skriver:

    Feel the fantastic plugg-power I give to you now, I share my plugg-feeling. I löv it.

Kommentera

