Hvorfor gøre det komplisert?

Nu vet jag inte riktigt vad jag gör, och, haha, det var nästan så kul att jag blev lycklig och skrattade högt. Hahahah. Här sitter jag och gör inget vettigt, fastän det som är vettigt som jag ska göra är skitenkelt den här gången. Lite matte bara. Och så frågor om medicinsk historia, herre gud. Det är en baggis och jag har hela kvällen på mig. Och imorgon är jag LEDIG. Jo, det ÄR sant, helt sant. Något annat som gör lite fjärilar av lycka i magen är att Pulp spelar Disco 2000 i mitt öra [den låten är så förbannat bra, och jag är ändå inte stor-Pulp-lyssnare], och att Niklas kommer hit till mig ikväll, inatt. Åååh. Lycka. Myspys. Det känns som att det var evigheter sedan jag såg den bruna lilla kalufsen och de fantastiska ögonen, oh, hela hans existens pirrar i mig.
Snart.
Nu, matte, det är lite roligare, lite mer lätthanterligt just ikväll.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hvorfor gøre det komplisert?

  1. Ida skriver:

    pulp är braaa:) och vadå rufus wainwright? kommer han till sverige..? :S

  2. julietjuliet skriver:

    Rufus finns i mitt iTunes och spelar härliga låtar för mig när jag vill.

  3. Ida skriver:

    aha. vad käckt. han finns i mitt med. trodde att du visste någonting spännande och roligt (te.x. att han skulle komma till sverige) som inte jag visste.

Kommentera

