Åh, Rufus, åh Rufus Wainwright. Jag försmäktar avec toi, non, avec Vous.
När kommer Niklas, när kommer Niklas? Quand, when, når, quando, när, когда?!

Och så kom han in genom dörren!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. Åh Julia– min fru, min vackra blomma;

    när jag skådar kyrilliska bokstäver i din blogg (genom tidsbrist för dåligt läst, men skön ändock) är det som att hjärtat mitt hoppar till i bröstet!

    Jag saknar dig som jag saknar barndomen!

Kommentera

