ORLAN – The Final Settlement.

I give to you all;
Niklas Berg & Julia Björk [helt oredigerade.]

Tagen efter en natt på förfest, krogen och McDonalds.

Tagen efter en natt på förfest, krogen och McDonalds.

Nu ska jag skriva klart om Orlan. Ligger bra till i planeringen med andra ord. Har precis ätit min middag, två smörgåsar och ett glas juice.
Min hjärna är inte riktigt i verksamhet än. Jag är inte säker på vad jag tycker och har analyserat. Men, det kommer, klockan är bara barnet, kvart över sju.
Jag återkommer säkerligen…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ORLAN – The Final Settlement.

  1. Niklas skriver:

    Jag längtar efter att du blir klar. Kanske ska vi se på en film eller så? Hos dig eller mig? Pusspuss. Jag älskar dig.

    Föresten, jag fick ditt msn-meddelande förut haha. Det var från i onsdags natt. Nu ska jag do the washing så att säga.

  2. fillepille skriver:

    BOOBIES!!!!!!!!!! :D

    eller förlåt. jag menar förstås… fina bilder på dig och niklas. du har fångat kärlek som vanl………. BOOOOBIEEEESSSSSZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

  3. julietjuliet skriver:

    Hahahah!

    Jag har faktiskt knappt tänkt på det den här gången. Hahah.

Kommentera

