Förtidigad.

Idag är en dag då jag kommer 170 minuter för tidigt till skolan men inte tycker att det är förjävligt. Jag sitter i en av våra loger och lyssnar på [You Drive Me] Crazy med Britney Spears. Jag vet att jag har en två timmar på mig att skriva om Orlan, eller jobba med matten, eller kanske båda delarna. Och nu shufflades Jumper fram på mitt iTunes. Det känns fint, trots att jag somnade runt två igår och gick upp halv åtta imorse. Jag är inte ens särskilt trött. Jag är bara glad för den extra tid jag fått igenom att vi inte har något basgruppsmöte idag.
I eftermiddag ska min dator stå till tjänst åt min flummiga naturlärare, vi ska se en film om kolatomer. Haha. Hon är underbar. Ikväll spelar Telefunkers på Ljungblads i Alingsås och jag ska vara där och heja på. Undrar om man kan köpa lite goda saker också…?
Imorgon är det matteprov. Shit.
Har aldrig någonsin känt såhär inför ett matteprov som jag gör nu. Matte har alltid varit det enklaste. Jag tror att mina hjärnceller är lite borta den här höstterminen. Hoppas att de kryar till sig snart. För det här är inte så kul.

Men, nu hugger jag tag i Orlan till tonerna av Kings of Leon.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

