Planering av inspiration.

Att lägga upp en tidsplan är inte så enkelt. Jag menar. Jag kan inte planera när jag ska få inspiration. Önskar att jag kunde få låta konstnärligheten komma när den vill och bara jobba på, utan någon jävla stress av en jävla planering. Då tänker ni små, smarta varelser, att jag kan göra en tidsplan och sedan skita i den. Nej, för när jag väl gjort en tidsplan, då kommer jag att följa den slaviskt, och om jag inte hinner med vad jag beräknat att jag ska hinna med, ja, då kommer jag att bli hyperstressad över att jag inte följer tisplanen som jag hatade och inte ville följa från början.
Men, vad sjutton. Dags att hugga tag i den här uppgiften ändå. Pamela ska ha in den idag. Okej, dags att fokusera. Efter det; Orlan och matte [precis som vanligt.].

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

