Orden sitter fast.

Jag gör som Niklas säger ändå. Det kanske hjälper att blogga.
Allt känns sådär jobbigt tungt idag igen. Matten känns bristfällig. Och Orlan. My god. Det ska vara inne på fredag. Jag är körd. Jag är död. Jag är knäpp [och konstig på något sätt.].
Men jag skippar teatern på fredag, eftersom vi börjar 8:30, vilket betyder att jag måste gå upp ungefär kl.06:00, och då är det inte så kul att göra ett matteprov kl.14:40. Nej, nej, nej. Då är jag evil woman in disguise och sover fram tills jag måste ta tåget… Så får jag skicka in Orlan sent på fredagkväll. Tjohej. Jag är underbar. Virkelig.

Något som är bra; jeg lär meg mer og fler norske ord. Snart kan jeg snakke norsk utan noe problem.
Hahahah.

Men jag måste skriva litt på Orlan idag. Annars kommer det att vara lika jobbigt på fredag. SUCK. JAG VILL INTEEE!!!Grejen är att egentligen är det ganska kul. Orlan är superintressant och jag har läst en massa om henne. Det är bara som att alla tankar och ord och formuleringar sitter fast inne i min kropp, fastbundna i min hjärnbalk.

Röda Gibbonapan? Du kanske kan hjälpa mig?

FÖRLÅT Niklas. Nu är jag sådär dum och ska be om ursäkt igen för att jag är så jobbig och nojig och tjatig och löjlig och gnällig. Jag får så dåligt samvete när jag hävt över allt i en stor hög i ditt öra. Förlåt. Det är inte så intressant att höra på. Jag vet. Men det måste ut.
Samma förlåt ger jag till er andra som läser. Jag vet att jag är gnällig, supergnällig. Förlåt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

