Jeg skal sie deg.

Tror att jag ska samla tankarna lite. Måste skriva om Albert Einstein och James Chadwick, det är de två sista farbröderna av tio, plus att jag förklarat ett tjugotal ord. Det här ska lämnas in idag. Tjohej. Sedan ska jag sätta igång och beräkna elektronformler och sådant. Det är i alla fall lätt, lite som matte och väldigt logiskt. Så behöver jag inte skriva fler miniuppsatser. Jaja, sedan är det matte och Orlan som gäller.

Ser ni också orimligheten i att jag skulle hinna allt det där ikväll. Klockan är tjugo i sju.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

