Liiitt storhetsvansinne.

UPDATE.
Jag har numera svarat på nästan hela Naturkunskap, frågor del 1. Stoltheten går nästan inte att formatera om till lycka och lättnad, så stor är den.
Nu ska jag skriva min svenska-text och efter det sova. HEJA MIG!

Har kommit fram till att bloggen är väldigt bra terapi för självdisciplinen, om jag skriver här att jag SKA göra något så måste jag senare visa prov på att jag faktiskt gjort det. Dels för att bevisa för mig själv, dels för att tala om för er att jag faktiskt är ett enda litet uns pluggis. Nu efter elva år i skolan kan man kanske kalla mig pluggis. Eftersom jag sitter hemma och gör läxor… Var är världen på väg? Trodde aldrig att det skulle vara necessary. Men nu är det det. Eftersom vi måste lämna in våra läxor nuförtiden, har vi aldrig behövt förut och då har man kunnat skita i dem! Det var goda tider det.

Jaja, big time for Svenska. Då ska vi se vad jag ska göra…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

