It’s truth and it doesn’t make a noise.

Ett litet problem uppstod. De tre olika ämnena vi har att välja på är så tråkiga att jag storknar. För det första så har jag bara två ämnen att välja på egentligen, eftersom det tredje kan ge högst VG, out of question.
Så. Antingen ska jag skriva en artikel som redogör för vilka av de frågor som finns med i Martin Luther Kings tal som jag tycker är viktigast, sedan förklara vad jag tycker är mest aktuellt i dagens samhälle för att uppnå en bättre värld, för att sedan resonera om hur långt världen har kommit inom dessa frågor. Åh. Party. Jag är så sugen på detta med att rädda världen just nu. Verkligen.
Andra uppgiften; Skriva en krönika. Resonera om min syn på drömmars betydelse och jämföra med ett annat synsätt i häftet som vi fått med olika texter. Jaha. Party där med alltså. Vill inte skriva den här för att jag inte orkar läsa om drömtydning igen.

Valet…blir…ja, det får väl bli Martin Luther King-talgrejen i alla fall. Trots babbel om att rädda världen.

Klart slut, nu blir det nog inte fler inlägg idag. Tror jag.

[är för övrigt på ganska taskigt humör just nu för att det inte händer något mer på facebook [mitt andra liv och hem] idag.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till It’s truth and it doesn’t make a noise.

  1. Niklas skriver:

    Haha, oj vad tråkiga ämnen! Jag skulle också valt Martin Luther King-talgrejen…

    Stackars dig Julia, det med Facebook och allt. Det är inte lätt när inget händer där, då kan man inte må bra.

  2. julietjuliet skriver:

    Jag har nog världens största problem i och med det med facebook alltså. De er ikke lett!

Kommentera

