Jag älskar mobilt bredband och mobil dator.

Sitter på Stadsbiblioteket. Vet inte om jag nämnt det förut, men jag älskar bibliotek. Bland det finaste som finns.
Niklas kommer förhoppningsvis [som det ser ut nu] att hinna hit tills åtta någon gång i alla fall! Så det blir lindy ikväll!!! Jag längtar!

Och TANYA kommer hit ikväll. Det är HELT SJUKT. Har inte träffat min dotter på två hela år, två år och fem månader. Hysteriskt. Men det kommer att bli ett så kärt återseende att det är helt obegripligt. Ojoj. Så i år har jag hunnit återse Agnes också. Fascinating. Då är det bara Simon som fattas, han är en sådan där som jag hade så himla kul med också. Herregud. Vad jag saknar dem.

Men, ska göra Antiken och matte nu, det är därför jag är här egentligen.
ÅH! Grym kväll det kommer att bli!
Imorgon jobb, först 7:30 – [senast] 15:00, sedan jobb nere i Ljustältet 18:00 – 20:30…
Det sista är iofs ganska slappt, bara att göra en massa kaffe och varm choklad. Gött.
PUSS!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag älskar mobilt bredband och mobil dator.

  1. Niklas skriver:

    Jag är ett vittne av personen ”TANYA”! Hon existerar. Faktiskt.

Kommentera

