Sjuk och fascinerad [galen].

Eftersom som min Norge-fascination och dyrkande har gått alldeles över gränsen och inte verkar ta slut, så, ja, borde jag helt enkelt få alla kläder från ”Moods of Norway” som jag vill ha. Då kanske det hela lugnar sig lite…

Är den inte sådär gulligt, extremt, norskt fin?
Jag är så galen att jag faktiskt kan tänka mig att betala 899 pix för den, bara för att det är just Moods of Norway. Var inne och tittade på Peca med Beata i måndags, just den här fanns dock inte, ska ta mig en sväng in på NK och se om den finns där. Vill verkligen ha just den.

Nu ska jag ta tag i mig och ta en dusch. Sedan blir det mattemattematte, JIPPI.

Niklas är på buss påväg mot Stockholm, jaha. Vad ska jag göra utan min älskade i hela två dygn?!?
På fredag ska vi dansa lindy på stan, Järntorget kl.19, välkomna att kika in oss, vi är så snygga och verkligen proffs… det där sista var kanske att överdriva.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sjuk och fascinerad [galen].

  1. Ida skriver:

    åh. ja, det är grymt fuskigt att alla esteterna får åka till stockholm tycker jag. vill också dit. hoppas att du mår bättre nu:)
    puss

  2. julietjuliet skriver:

    To Ida: Jag känner mig mycket bättre med förkylning nu, det är skönt.
    Tycker att det är dumt att Niklas hinner åka dit innan vi ska dit tillsammans, vi åker ju dit på lovet… Ville hellre att vi var där innan, så att han kunde brilljera med all kunskap om sthlm som jag skulle ha gett honom. Men, men. Sådant är livet. Man kan inte riktigt få allt man vill ha… Bara Moods of Norway…?

  3. julietjuliet skriver:

    Pour Fille:
    HAHAHAAHAHAHH!!! Det är dem jag ska ha!!!

Kommentera

