Sjukligt sjuk.

Okej, nu har det nått en kulmen, nu har droppen fått bägaren att rinna över, måttet är rågat, sista gränsen är nådd, nu är det nog. Jag blöder näsblod [först trodde jag att det var en sårskorpa som jag rivit upp vid näsan, sedan insåg jag att det var både det och näsblod], mina läppar spricker och blöder, jag har en fruktansvärd huvudvärk [och tror ni att det finns en endaste liten alvedon eller ipren i huset?! Nej.], samtidigt som jag tror att jag ska spy av illamående. Snoret rinner och täpper igen allt, mina ögon rinner, min kropp gör ont.
Nu kan jag inte gå till skolan. Det fungerar inte. Jag är så obegripligt sjuk att jag aldrig har varit med om något värre tror jag. Inte vad jag kan minnas. Det värsta är att jag kommer att missa ännu mer. Men kanske hinner jag i alla fall ta igen matten… Jag vet inte. Jag är så trött att jag inte orkar göra något liksom.

När jag var på Lindyn förut så kändes det mesta ändå okej, jag var förkyld, men det kändes som om jag skulle klara av att gå till skolan imorgon. Sedan tog vi tåget hem och allt blev värre än värst.

FAN.

Jag orkar inte bli mer stressad av arbeten som läggs på hög. Imorgon missar jag starten av ett nytt ämne i Naturkunskapen, jag missar besöket av advokatbyrån på Arbetslivlektionen, jag missar min och Kevins redovisning [det är nästan det värsta] och jag missar föreställningen på Pustervik på aftonen.

HELVETES JÄVLA SKIT.

Jag har sagt det förut och jag tänker fortsätta klaga, gnälla och tjata:
JAG ORKAR INTE MER!!!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sjukligt sjuk.

  1. Martina skriver:

    Skall vi skjuta på söndagen? Det låter vettigt. Jag gillar dig.

  2. julietjuliet skriver:

    Det beror på hur frisk jag till slut blir, hade tänkt vara frisk tills på torsdag, det är min plan, och så SKA det bli…

Kommentera

