Fan.

Sitter här med fem väldigt stora maränger, David Bowie och en olustig känsla av stress.
Eh. Nu har vi tydligen läxor på Angered. Ja, okej, vi har säkert haft läxor förut, men de har jag skitit i. Men de här läxorna. De måste göras. För de ska lämnas in. Lägg av!? Kan jag inte få göra som alltid och bara slappa mig fram. Att plugga är inte min grej. Jag har alltid valt att lyssna på lektionerna och skita i läxorna. Men nu går det ju fan inte. Åh. Hur ska jag klara av att få alla mvg i år, om jag måste plugga?! Hur ska det gå till? Redan nojig.
Jag brukar bara vara sådan här som jag är nu inför arbeten som ska lämnas in och som jag alltid ser till att skjuta upp i sista minuten. Men, vafan. Inte varje vecka nu? Buhu-buhu.

40 frågor/vecka i Naturkunskap B och fyra sidor/vecka i Matematik C. Det är bara början. Säkerligen.

Vad jag dessutom egentligen ska göra nu är att skriva en uppgift till Kulturhistorian. Det gäller att skriva en liten text baserat på den här;
Finns det något som är gemensamt för alla människor, några uttrycksformer som går igen, några problemställningar som alla, i alla tider, har varit intresserade av?”
För att vara ärlig har jag haft noll inspiration sedan vi fick uppgiften…och det var i början av veckan. Heja mig.

Känns som om min slappa stil inte håller i år.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

