Kortfattad kortfattning.

Här sitter jag och huttrar på mitt rum [en viss herre är inte här och värmer mig med sin aura.]. Ska egentligen ta tag i lite vettiga, små saker. Imorgon ska det släkt-kalas-firas, Petter och Niklas fyller 33. Och nu ska jag tydligen gå ner till min köttätande familj och vägra deras miljöförstörelse.Jag återupptar mitt berättande om dryga halvtimman…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kortfattad kortfattning.

  1. Ida skriver:

    åh, julia jag saknar dig och jag tycker faktiskt att vi borde ta och ses snart.
    och jag kommer gärna och hälsar på dig när du bor i stockholm om ett år. då bor jag förhoppningsvis tillfälligt i london och då kan du komma och hälsa på mig där och sen flyttar jag förhoppningsvis till stockholm jag med och då kan vi hälsa på asofta:)

Kommentera

