Morgonstund har hunger i åtanke.

Okej… och vad gör jag nu? Vaknade för ungefär två timmar sedan, och nu är klockan ungefär nio. Eh. Jag vaknade nog av att jag är så hungrig, och för att jag är spänd på att träffa min älskade igen. IDAG. Hade fått ett ytterst intressant sms från Martina: ”Hej! Är det ett glas mjölk du brukar dricka när du har supit? Puss!”. Något som måste klargöras nu, det är att jag aldrig super. Nej, nej, nej. Jag avskyr det uttrycket. Jag skulle aldrig gå ut på klubb i tanken och förhoppningen om att supa. Jag går ut för att dansa, för att träffa sjuka människor och för att dricka god öl, god cider, gott vin. Ja, ni fattar grejen. Sedan är chansen väldigt stor att jag blir full. Det hör till. Men det är inte min ambition.
Och för att svara på hennes fråga: Nej.
Det låter som något som jag skulle kunna göra. Men när jag kommer hem efter krogen så vill jag helst av allt äta stekt ägg, vändstekt ägg med salt, peppar, chili och kanske lite curry på. Oh, så gott.

Det finns inget som kan göra mig på så gott humör [efter att ha varit på dåligt, förstås], som att städa. Det är så uppfriskande. När man bestämt det själv och tagit tag i det. Så igår dammade och hängde jag ut alla mattor, dammade och torkade, dammsög golvet och hade the time of my life i någon timme sådär. Jag kunde faktiskt släppa kontrollbehovet lite och lät Beata diska. Så friendly var jag.

Nu ska jag fundera på ny bloggdesign, för den här är jag trött på att se.

Ikväll syns vi min älskling!!!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgonstund har hunger i åtanke.

  1. Martina skriver:

    Haha, du svarade faktiskt aldrig över sms, jag behövde dig! Mycket roligt, ja.
    Men är det inte något du brukar dricka när du kommer hem och är full? Kram!

Kommentera

