NIKLAAAAAAAAAASSSSSSS!?!!??!?!??!?!!?!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?! Nu gråter jag.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till

  1. Niklas skriver:

    Julia behöver inte gråta, Niklas lever fortfarande och väntar och saknar henne! Hur lång tid tar det att cykla till Stockholm? Hinner jag dit innan Julia hinner hit? Jag vill dit och krama och kyssa Julia! Jag gillar Julia mest av allt och älskar henne mest av allt, för hon är Julia. Och hon ser ut precis som Julia gör och jag tror att jag skulle kunna dö, om jag ville, bara genom att tänka på hur vacker hon är. Men om jag dog så skulle jag inte få höra om allt hon gjort i Stockholm, så jag väntar med det några decennier. Jag vill leva i trehundra år med dig.

  2. Niklas skriver:

    Julia, när du skickade meddelandet i natt så förstod jag absolut ingenting, jag var nog helt inne i mitt sovande. Kom inte ens på tanken att svara på det, haha.. Nästa morgon så var jag helt säker på att det var en dröm. Men det är farligt att drömma sånt, att man får fina ting av någon. För när man nästa morgon upptäcker att det var en dröm så önskar man liksom att man ändå fick saken av den personen. Är det ”girigt”? Jag tänkte så på morgonen i alla fall. Men när jag senare fick ett sms av pappa (Ja… så klart det var. Men han nämnde faktiskt inte någonting om Bokö! *applåd*) så såg jag att ett sms började med ”Jag saknar dig.” och då blev jag jätteglad! Hihi. Det var i och för sig inte det gladaste av glada sms.

  3. julietjuliet skriver:

    Jag gråter ju nästan ännu mer när jag läser det här, fast den här gången för att jag blir så rörd. Ibland tänker jag att du är flr bra för att vara sann. Okej, det var en underdrift. Jag tänker jämt att du är för bra för att vara sann och jag fruktar den dagen jag vaknar upp och inser att allt härligt som du och jag har och haft haft bara var en fantastisk dröm. Men jag hoppas att den dagen aldrig kommer, för jag är hellre död än vaknar upp till en verklighet utan dig.

Kommentera

