Bland transor, flator, bögar och björnar.

Stockholm, Stockholm i mitt hjärta. Ikväll blir det Club G på Södermalmstorg. Härligt. Just nu är jag dock väldigt slut och trött. Vi såg och gick med i paraden idag. EuroPride in my heart alltså. Alla var så himla lyckliga. Alla bara log. Alla bara sjöng och dansade. Allt var som en dröm…förutom regnet då, men det gjorde inte så mycket. För lyckan var utomordentlig. Liv var där, Beata var där, jag var där, Livs vän Moni[c/k]a var där, Moni[c/k]as mor och så halva stans befolkning.
Vi gick där bland transor och bögar, flator och björnar. KÄRLEK.

Nästa år ska jag vara Fransman, Liv Ryssman och Beata Engelsman. Fett pepp.

Wheter you’re a brother or wheter you’re a mother, you’re stayin’ alive, stayin’ alive.

Men eftersom det regnade idag så hade jag inte med mig kameran =[. Trist. Hade verkligen velat ta maaassa foton. Så härligt.

Kanske ska ta och sova lite innan utgång.
Saknar NickePicke.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

