Parle-moi ton langue.

Haft en fantastisk vecka. Ensam hemma i lägenheten. Bott med min Niklas. Tagit hand om huset som om det varit mitt eget. Jag längtar så efter nästa år. Nästa år med utflytt och inflytt, tillsammans med min älskade älskling. Det är lyx.
Vi lagade middag i tisdags, quornfiléer och ris med jordnötssås, grönsaker och Heineken till det, åh. It can only be Heineken. Efterrätt var egenlagad vit chokladmousse. Gott. Vi såg Queer as Folk och sedan la vi oss. De har Pride-tema på kanal fem! Haha, synd att jag inte orkar eller hinner se på teve.
Liv var här i onsdags, innan hon kom dammsög, bytte lakan, diskade och allmänt städade jag och Niklas. Jag älskar att göra sådant när man inte blir tillsagd att göra det.

Jag har kunnat göra vad som helst i fyra dagar i mitt eget hem. Niklas och jag kunde röka genom mitt fönster, eller varför inte på balkongen? Vi kunde ha sex i vilket rum som helst, när vi ville. Vi skötte allt like kings & queens. Känner verkligen att jag lever ett riktigt lyxliv just nu.

Idag träffade vi fransmännen! De är i Sverige! Åh! Så himla kul. Det spritter i hela kroppen. Prata franska encore. J’aime, j’aime bien! Hoppas jag hinner träffa dem någon gång nästa vecka, innan jag och Beata åker till Stockholm och innan de åker hem igen. Hm. Stress. Nästa vecka ska jag även fixa mitt CV, ingå skall diplom från utbildning och tävling inom Barista-kunskapen, bild på mig, en ”personlighets-text”, mina betyg från nian och tvåan, och så erfarenheter och sådant där. Ah. Stress. Nästa vecka ska vi till Ungdomsmottagningen också, jag kanske måste ta mig i kragen och våga p-piller. Men inte, INTE om jag går upp i vikt, jag är fine med att spy och må dåligt, ha huvudvärk eller whatever, men INTE gå upp i vikt. Absolut inte. Det måste väl finnas något piller utan den bieffekten?! Och nästa vecka ska jag också till en frisör jag aldrig varit hos, skraj som fan. Min frisör är på semester fram till mitten av augusti. Kul. Så nu får jag hoppas på en annan frisör, shakey, shakey. Jag ska även hinna med att packa nästa veckaNästa vecka är stressande.

Min säng är smärtsamt stor utan Niklas. Och jag har en nittio-säng.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Parle-moi ton langue.

  1. Ida skriver:

    tack för senast! det var mycket trevligt:) hoppas att ni hade det de senare också och att niklas kom in.. det låter som att ni har haft det mycket mysigt:)
    bieffekter på p-piller växlar nog väldigt mycket från person till person. när jag åt blev jag ”endast” aningens deppig, men som sagt det är nog både person till person och piller till piller..

  2. julietjuliet skriver:

    Ja, vi får se imorgon vad de säger på le ungdomsmottagning…
    Måste säga att jag med tycker att dte var mycket najs på min födelsedag och dte var grymt kul på Kontiki med, Niklas kom in=D. Med sitt eget legg… Hahha. PUSSS.

Kommentera

