Längtan erbjuder inbjudan.

Varför tycker jag att alléer är soe vackra? Först tänkte jag att det har med naturen och skogen att göra, att jag som människa kan känna en längtan tillbaka till mina uroeldriga förfäder som vandrade poe jorden för miljoner oer sedan. Att jag dras till naturen. Soe kom jag poe att det inte är det minsta naturligt med alléer… Det är ju faktiskt noegot som människan skapat. Soett sina smoe frön och hoppats poe en vacker alléee om en tjugo, trettio oer, doe barnbarnen vuxit upp.
Ta dina vackra skogar och slott och tänk efter.

Life is hard, eaven harder than the worst pies in London.
Jag saknar min älskade. Just nu är jag dessutom bara 5, 6 timmars bilväg ifroen honom. Känn maktlösheten. Tänk om vi bara kunde ta bilen och oeka en liten sväng till Barcelone. Det är ju en soe himla härlig stad ocksoe. 6 timmar och jag kan hoella om noegon som jag älskar soe mycket. Fast om sex timmar har han redan satt sig poe planet tillbaka till Sverige, och doe har jag precis missat honom, vilken besvikelse

Förresten Fille, det har goett mer än en kvart nu… Var är du? Har jumbojeten foett motorstopp?

Och just det!!! Niklas, Fille, Martina, Ida, Liv och Beata är alla inbjudna till min artonoersmiddag som äger rum fredagen den 18/7, oeterkommer med ytterligare information. Tror att natten tillbringas poe noegot trevligt uteställe i stan, ni som är arton SKA med [Fille, Martina, Beata, Liv].

Det var den rapporten froen la France, som utfördes med viss svoerighet, eftersom inga bokstäver sitter där de ska poe tangentbordet…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Längtan erbjuder inbjudan.

  1. Niklas skriver:

    Nu är jag hemma igen, nu är jag framför datorn igen och snart ligger jag i min egna lilla säng igen! Det var väldigt trevligt i Barcelona och det är nog den häftigaste storstaden jag varit i, vilka är väldigt få förvisso. Jag vill åka dit igen, fast med dig i så fall! Jag vill åka med dig överallt!
    Brasilien, Egypten, Indien, Jerusalem, Rom, Kambodja, Kina, Japan och Australien. Frankrike för tusan, och New York och California och Förenade Kungariket! Oj… Det blev en del vi fick resa.

    Jag saknar dig, oerhört mycket! Det fattas verkligen någonting utan dig, jag är inte hel utan dig. Det är därför jag ringer imorgon och säger att du får ta å skynda på dom där sju sista dagarna i Frankrike så att du kan komma hem och krama mig istället. Jag älskar dig Julia.

Kommentera

