Bröstmani som försöker täcka över en desperation.

Mina bröst har på något mirakulöst sätt gått från 75B till 75C. Jag som alltid har haft små bröst, vad är detta? Detta innebär naturligtvis att jag inte kan ha några av mina BHar [jo, min favorit kan jag fortfarande ha…]. Det innebär också att min sprillans nya ”Our Perfect”-soft brah från HM som jag köpte igår också är för liten. Jo, det är sant Fille, mina bröst hoppar ur den, jag som inbillade mig att jag kunde ha den…
Men egentligen klagar jag verkligen inte. Jag gillar stora bröst. Verkligen. Jag menar, vems fingrar kliar det inte i när man ser Filles barm? Mh-mh-mh. Pervot är jag.

Antar att jag skriver om såhär livsnödvändig fakta för att jag försöker koppla bort att jag mår grymt ledset i hjärtat. Imorgon åker jag ifrån Niklas i tolv dagar. Jobbigt. Saknad. Längtan. Abstinens. Han följer med till Landvetter i alla fall.
Imorse åt vi jordgubbar i ovispad grädde. Jag älskar grädde. Kan nästan dricka det som mjölk…okej, jag KAN dricka det som mjölk.

Jag vet att jag kommer att jag kommer att hallucinera fram Niklas på diverse flygplatser och gator de närmsta två veckorna. Så kommer hjärtat hoppa och sedan vänder sig personen om och jag ser att det är en äcklig, ful inte alls efterlängtad fransman.

Igår hade jag väldigt fin dag med Fille, skönt att träffa henne innan resan bär av. Mycket bra tjej det där. Finns mycket vett att diskutera och komma fram till. I like it.

Och Liv då? Henne har man inte sett sedan solen försvann och dog i min Liv-värld. Vill egentligen verkligen träffa henne innan jag reser.

NIKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSS!!!!!???!!?!?!? [desperat urgrundsvrål, lite som i slutet av Moulin Rouge. Jag är Christian då alltså, inte Satine. Lär ju bli Satine efter x antal dygn [x=0.05].]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bröstmani som försöker täcka över en desperation.

  1. FilelELELElel skriver:

    HAHAHAHHAHA<3 underbart inlägg. min barm krymper för varje kilo jag mystiskt tappar?! vad har hänt? är det magsjukan tro? eller min månadslånga förkyldning. jaja, huvudsaken är att mina matvanor kommer tvinga tillbaka både barm och kilon innan sommarlovet är över, så du kan fortsätta att vara ett pervo även i skolan (på rasterna och så).
    hoppas du hade det fint i frankrike och vi seeeeeeeees snaaaaaaaaaaaart (om två dagar). jobbigt att vänta. mycket jobbigt. men vi ska ha det göttans trevligt och jag kommer sitta där i alingsås och kurra av välbehag.

  2. julietjuliet skriver:

    VI SES IMORGON [idag… 16 timmar kvar.]!!! Ojojojoj, vad jag LÄNGTAAAAAARRR!!!! =D=D=D. Ska bli grymt kuuul!!!

    Jag ska vara pervo idag med. HAHA!<333333

Kommentera

