Landet.

Nu är det dags att ge sig upp på hästryggen igen, and oh, how I love it! Det är så underbart. När man sitter där på ryggen och spatserar fram i skogarna på ett ståtligt, vackert djur, då önskar jag att jag hade en egen häst. Enda tillfället i mitt liv jag skulle kunna tänka mig att bo på landet. Jag vet, jag vet, det låter helt sjukt när det kommer från mig, jag som älskar stora städer över allt annat. Men om man ska bo på landet får det fan vara på riktigt med bondgård, lada och zoo.

Måste ta på mig en bh nu
.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Landet.

  1. Niklas skriver:

    Åtta starka och eleganta arabiska fullblod står och väntar på oss i vårt sommarhus i sydfrankrike, där vi rider genom landsbygden hela dagarna. En het sol tittar ner på oss och en vind svalkar oss när det är för varmt. Vi stryker på vår Brun Med Sol-kräm. Solen tar sig ett bad untanför Côte d’Azur och vi lägger oss under ett träd och sover under vår underbara bara himmel. Där väntar även en segelbåt som vi nästa morgon springer med på de spanska medelhavsvågorna. Vi ankrar Marla och hoppar sprittsprångande nakna ner i la méditerranée… Je t’adore!

  2. julietjuliet skriver:

    Jag kan inte komma med något som ens är i närheten. Wow. Du är bara bäst. Tagen av vinden, regnet, tårarna och framförallt dig. Ojojojojojojojoj.<3333333333333333333333333

Kommentera

