Publicerad Rapport.

Jaha. Otroligt tråkig match. Igår såg jag också en mycket tråkig match. Vad om all denna fotbollshysteri?!

Red igår i alla fall. Hos Paulina. Det är så mysigt. Så roligt. Så underbart. Vi ska nog rida igen på fredag!
Men efter ridningen igår kom hennes pojkvän Fredrik med tillhörande vän Jörgen [Jerker] och ville se Frankrike-Italien [mitt andra hemland förlorade med 2-0], så vi fick avbryta Sunes Jul [sorg.]. Jörgen [Jerker] vann tydligen något som heter Potatisjoggen för femte året i rad i år, jag har ingen aning om vad det är för något eller vad det innebär, men jag antar att man springer någon bana. Kan ni se logiken i att jag har bott i Alingsås i snart fem år? [Är jag verkligen så ointresserad?]

Nyss gjorde Ryssland mål också. Det är Sverige-Ryssland, så vi sitter hemma hos Åke, med oss är Carl, Petter och Artur [Niklas ingår i vi/oss]. Åke är dock inte här.

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv sett så mycket fotboll som jag har sett på senaste tiden. Vad är grejen? Jag blir lika chockad och nästan illa berörd varje gång jag kommer att tänka på det. Det är emot mina principer.

Jaja. Time-out i min rapport.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

