I-Landsproblem.

Hej. Här sitter jag med ett nästan fungerande internet. Allt
ser jätte konstigt ut och jag funderar varför det inte bara kan
fungera.

Dessutom. På fredag-lördag är det Vårstormen. Hur mycket
pengar äger jag?
Jo, 45 spänn. Räcker inte ens för fredagen.
På torsdag dansar Niklas och dit kommer 30 av mina 45 riks-
daler att gå. Resterande 15 kronor ska jag alltså ha för att komma
in på Vårstormen och Niklas konsert då han ska sjunga [den är
på Torsdag nästa vecka, han hade sagt fel till mig
]. Jag känner mig
väldigt rik.

Men, vad har jag då gjort för att min budget ska ligga på noll,
jo, jag har först och främst förstört mitt hår och frisören fick
fixa tillbaka det
, så har jag beställt biljetter till Stockholm och
jag har köpt biljetter till Way Out West.
Fan ta blekningen alltså.

Carl räddade mig idag. Tack till honom.

-Jag saknar Niklas, jag tror att han är den enda som kan
lösa mina HEMSKA dilemman i denna värld just nu.
All I ever wanted, all I ever needed, is here in my arms.

enjoy the silence.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I-Landsproblem.

  1. Ida skriver:

    oh, var/när/hur/varför ska du till stockholm? :) jag vill också! hihi, jag ska fota på vårstormen på fredagen och kommer in
    G R A T I S :D hihi. min ekonomi är också skit.
    ska han dansa med dansarna? trevligt:) då ses vi kanske på torsdag då:)

  2. julietjuliet skriver:

    Åh. Jag vill också komma in gratis. Vet inte riktigt hur jag ska lösa allt det här. Jag ska också fota. Fast för eget privat nöjes skull och bruk o.s.v.

    Vi ses förmodligen på torsdag, imorgon! =D.

  3. Ida skriver:

    men fråga om du får fota för dem på lördag då annars? ifall du ändå ska fota så.. :) haha. jaaa! det var long time ago:)

  4. julietjuliet skriver:

    Men på lördag kan jag inte, ska ju jobba, jobba, jobba. Men skulle gärna se Butterfly Imp på lördagen… Suck.

Kommentera

