Borås.

Det var såhär va, helt på måfå åkte jag, Niklas, Martis och Elin till Borås för att se Billie the Vision and the Dancers. Spelade gjorde också Defiant Age och Autisterna. Anna som sjunger i Defiant visade sig känna Fille! Mäkta imponerad fick jag bli över hennes rap senare under kvällen. Trevligt.

Det var första gången jag var i Borås utan att åka dit för att besöka Farbror Doktorn. Det ni.

NiklasNiklasNiklas.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Borås.

  1. Martina skriver:

    Julia jag skall bli kär i dig när jag blir stor för du är så bra ju!

  2. julietjuliet skriver:

    Hahah! Vad fint hörredu. Stråland idé. Undrar vad Niklas och våra åtta barn tycker om det…

  3. Martina skriver:

    Polygami är det nya svarta

  4. fillepille skriver:

    ååh anna. hon är en fin brud hon. och du är en fin brud du. och vi är alla tre fina brudar. vi borde ha en gettogether alla tre fina brudar någon gång. så att du kan lära känna henne beyond rapar och sång :D

  5. julietjuliet skriver:

    Ja, det låter som en bra idé hörru!

    Förresten saknar jag dig i mitt hem…

Kommentera

