LYCKA!

Och mitt pirr i magen beror inte på att det enda jag fått i mig idag, förutom
frukost, är två dubbla espressos. Utan det finns någon som gör mig sådär
knäpp och löjligt förhoppningsfullochgalen.
Hyddan bara väntar och jag är crazy.

Liv är en ängel och jag måste ge henne nyckeln till mitt liv [min blogg.].

Jag läser om Håkan idag, jag har varit hos min psykolog, jag har väntat
i sex och en halv timma och drivit omkring, men det gör inget, inget, inget!
För jag, JAG är så fruktansvärt lycklig!!! Det enda jag önskar mig just nu är
att jag klarar alla mvg i år med. Det är mitt enda mål som jag ska uppnå.
Det finns ett annat mål, men det känns inte så ångestartat och gfljgfkljhklsal!!!

Jag vill skutta på ängar hand i hand och skrika Håkan till hela världen!

Fikade, rökte, pratade, var intellektuell, helt på chans, som jag alltid är
när jag är med Liv. Chansen var alltså att jag träffade den darlingen.
Jag smsade och hon råkade vara en 80 meter ifrån mig. Ödet.

JAG ÄLSKAR LIVET!!! [det hade ni aldrig väntat er ur min mun!]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

