En helg jag ska minnas i mitt liv.


Fredag: Grillmys hos Martis. Närvarande: Niklas, Jonas,
Isabell, Isabells pojkvän, Jag, Elin och så Martis såklart.

Lördag: Jobb och på kvällen/natten Haket/Saturn
med Håkan-tema med diverse bravader och slingringar.
Så fruktansvärt kul och värt.

Söndag: Vakna sent och mysa med Beatis och ta livet med ro. På kvällen lite
film hos Martis och spelande av konstigt spel med kort. Närvarande: Hostess, Jag och Niklas.

Och trots att allt detta låter oslagbart, för det gör det. Så finns det nog inte
så mycket som skulle kunna slå den fina avslutning jag fick. Två vägar som
skiljs och korsas. Något annat som möts och… finns inte så mycket mer att
säga.

Nu har jag fler saker att leva på.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till En helg jag ska minnas i mitt liv.

  1. Martina skriver:

    Jag är nyfiken!

  2. Ida skriver:

    låter mysigt hördudu:) och vet tyvärr inte hur det blir med valborg längre, om vi kommer eller så. johanna har hand om wilma.. så we’ll see.. :)

  3. julietjuliet skriver:

    Martina: Det förstår jag =D.

  4. julietjuliet skriver:

    Ida: MEN VA???!!! Ni måste komma. JU. Ta med Wilma!!!

  5. Ida skriver:

    okej. men johanna kommer ändå dissa mig på kvällen så.. ja. vi får se. :) är det Någon förutom dig jag kommer att känna där? haha
    puss

  6. julietjuliet skriver:

    Hm, jag har bjudit halva Sverige känns det som. Så rent logiskt borde det vara folk som du känner där. Kanske mest gbgfolk iofs. Men jag har bjudit Alingsåsfolk också… Jag vill att du ska komma. Jag vill ha dig där. Jag vill att du ska finnas med på mitt Valborg.

  7. Ida skriver:

    okej. tack. :) jag ska tänka på saken och diskutera den fram och tillbaks med mig själv:) rent logiskt ja.

  8. Martina skriver:

    jag kommer föresten på valborg(:

  9. julietjuliet skriver:

    Martina: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kanske att jag reagerar med lite för mycket lycka. Men ingen kan vara lyckligare över något än vad jag är och bllllaaaaaaahhhh1!!

Kommentera

