JAG ÄLSKAR HÅKAN!!!




Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. fillepille skriver:

    haha lyssnade på ditt lipande på youtube! hahahaha. så söt!
    och så hittade jag det här:

    och det här, som jag fnissade åt:

  2. julietjuliet skriver:

    Ååååhhhh. Jag ÄLSKAR honom!!! Hur kan han vara så snygg???!?!?!

    Haha, Bloom är avis, Bloom är avis, Bloom är avis!!! HAhaha.

  3. fillepille skriver:

    hahaha. ”layaway… you know.. layaway..”

    och så såg jag det där sam-klippet. och hittade det här, vet dock inte om du sett ”hela skiten” så att säga utöver det andra klippet med 500 miles-låten. yadda yadda, here you have it:

  4. julietjuliet skriver:

    Jorå. Jag hade sett allt. Men inte hört kommentatorspåret, det hade någon tagit bort från det jag har sett. Men nu har jag hört det =D. Gött. Jag älskar honom.

Kommentera

