Hurtighet.

Precis utkommen ur duschen, varför då kan man undra? Jo, för
fröken Juliet tog sig en 1 & ½ timmas träningspass i sitt rum. Ni
som har vart inne i mitt rum, d.v.s. 80% av er som läser den här bloggen, ni
vet ju att mitt rum är väldigt litet. Så hur jag lyckades med
att både jogga, hoppa, göra sit-ups och armhävningar, samt yoga och
lite annat smått och gott
, det är en gåta även för mig. [En lösning
på den skulle kunna vara att Tough Alliance som gjorde mig
sällskap i övningarna är så otroligt, genialt bra. Jag blir så glad.
]

Men mycket svettig blev jag och därför tog jag mig en dusch. I och för
sig är jag en sådan som blir svettig för minsta lilla, jag är väl en svettig
människa helt enkelt
… Mmm, fresh.

Imorgon är det dags för möte med Marie då. Spännande. Känner mig en aning
utsatt. Det löser sig nog. Det blir nog bra.

Håkan på lööördag. Ja! Ska köa. Har inte bestämt mig för hur länge än. Vet
inte ens vilka mer det är som ska köa… Hade önskat att Lotta var i Sverige
och i Göteborg, det hade varit ultimat. Jag tror att hon är den absolut bästa
människan att köa med.

Och Fille. Kommer du inte tillbaka snart och är frisk, då vete fan vad jag tar
mig till alltså.


Power to me, cause I’m so hurtig! Jag har skapat ett gym på mitt rum…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hurtighet.

  1. Ida skriver:

    haha, du är söt!
    jag vill också träna men är sjuk så.. :(
    vem är marie? varför utsatt?
    puss

  2. fillepille skriver:

    hahahaha fan vad jag skrattade åt din hoppbild! jisses vad hurtig du är alltså. jag hade slått i mig i allt på mitt rum. kommit blödandes och svettig ut ur rummet. haha som jag sa på telefon tidigare så är jag hög på alvedon, ibumetin och ipren. och trött. och hungrig. så jag är känslig. och därmed blev jag tårögd av din fille-referens. JAG ORKAR INTE VARA AVSKÄRMAD FRÅN VARKEN VÄRLDEN ELLER JULIET! jaja.. snart ses vi.. *andas. ta en ipren till*..

  3. julietjuliet skriver:

    Ida: Det är dåligt att vara sjuk. Det är jag för jämnan. Det är kanske för att jag aldrig tar det lugnt som jag aldrig blir frisk… Heh.
    Marie är vår Naturkunskapslärare…

  4. julietjuliet skriver:

    Fille: Hahah, det är fint att vara hög. Allt man kan för att skaffa sig ruset. Håkan var fantastisk idag. Wow.
    Jag vill heller inte bli avskärmad från the Fill!! Det är terror. =[.
    Ta fler ipren… Eh. Så att du blir frisk, lycklig och hög!<3

Kommentera

