Johnny Depp.

Kanske har min besatthet gått till överdrift nu… Jag vet inte.
Men han är ju så jävla bra. De filmer med ett kryss i rutan har
jag sett, de titlar som är fetmarkerade är de jag tänker se här-
näst. Jag vill helst se dem nu.

Filmer [med Johnny Depp]:
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street [x]
Pirates of the Caribbean: At World’s End [x]
Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest [x]
Corpse Bride [x]
Charlie and the Chocolate Factory [x]
The Libertine [ ]
Finding Neverland [x]
Ils se marièrent et eurent beaucoup d’enfants [ ]
Secret Window [x]
Once Upon a Time in Mexico [x]
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl [x]
From Hell [x]
Blow [x]
Chocolat [x]
Before Night Falls [ ]
The Man Who Cried [x]
Sleepy Hollow [x]
The Astronaut’s Wife [ ]
The Ninth Gate [ ]
Fear and Loathing in Las Vegas [x]
The Brave [ ]
Donnie Brasco [ ]
Nick of Time [ ]
Dead Man [ ]
Don Juan DeMarco [ ]
Ed Wood [ ]
What’s Eating Gilbert Grape [ ]
Benny & Joon [x]
Arizona Dream [ ]
Freddy’s Dead: The Final Nightmare [ ]
Edward Scissorhands [x]
Cry-Baby [x]
Platoon [ ]
Slow Burn [ ]
Private Resort [ ]
A Nightmare on Elm Street [ ]
Jag har alltså sett 18 av 36

Tv-serier [med Johnny Depp]:
”Hotel” [ ]
”21 Jump Street” [Har inte sett alla avsnitt, men några i alla fall.]
“King of the Hill” [ ]
”Lady Blue” [ ]
0.5 av 4

Kommande Filmer [med Johnny Depp]:
Sin City 3 [2009, rykten]
The Rum Diary [2009]
Sin City 2 [2010, rykten]
Shantaram [2009]
The Imaginarium of Doctor Parnassus [2009]
Public Enemies [2009]

Jag räknar med många biobesök under 2009…

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Johnny Depp.

  1. Ida skriver:

    WHAT?! har du inte sett gilbert grape? det ska vi ordna:) the ninth gate är förövrigt mest väldigt sjuk. speciellt slutet.

  2. julietjuliet skriver:

    Och hur många av de har du sett då? Va, va, va, va?! Hahah.
    [nu har du säkert sett många fler än mig, bara för att jag börjar kaxa…]
    Har du Gilbert på dvd?

  3. Ida skriver:

    haha, jag har ”endast” sett 14 så jag kaxar mig inte alls.. :P haha. tänkte bara att det är en film som många har sett och jag trodde att du också hade gjort det.. SÅKLART!
    nope, inspelad vhs.. (coolt)
    vi får ta den på depp-natten om du inte redan har sett den innan.
    pusspådig

  4. julietjuliet skriver:

    Hahah, jag såg den för någon timma sedan. Jag älskar internet och datorer när de gör som jag vill.<3

  5. fille skriver:

    kan vi inte avverka listan tillsammans!!!!!!!!!! *lika frisk som du när det kommer till deppan, trots pojkvän sen två år………….*

  6. julietjuliet skriver:

    Jo, och Ida, som skrivit innan dig, hon vill också vara med! Hahah. Depp-helg-natt!!!

  7. fillepille skriver:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… (fysiskt sjuk as well.. måste därför glädjas åt det lilla. som förr i tiden..)

Kommentera

