Internet ger dig Frihet.

Jag älskar Internet! Jag älskar datorer!

Ja, i alla fall när de är lydiga och gör som jag säger. Vilket
de har gjort idag. Då blir jag lycklig.

Brände ut Benny & Joon på dvd. Just nu bränner den ut
Gilbert Grape också, som jag egenhändigt laddade ner idag.
Jag är en lycklig människa i teknikens värld!

Imorgon ska jag bränna ut Edward Scissorhands och Sweeney.

Såg Ed Wood idag med. Ja, alltså, jag har ju varit ledig och
ganska ratslös. När man varit hos läkaren igen, för jag vet inte
vilken i raden och räkningens gång
, då förtjänar man i alla
fall att bara vara väldigt slapp.

Så nu har jag alltså sett 20 av 36. Bara 16 kvar

Jag måste lägga ner det här nu. Jag mår ju inte bra…?

Gilbert Grape var så bra också. Ojojoj. Jääätteeebra. Jag blir bara
mer och mer förälskad. Det är det som är det dumma.

Jag måste sluta skriva nonsens nu.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Internet ger dig Frihet.

  1. Ida skriver:

    ja, visst är den söt? :) hihi.
    hur gick det hos läkaren då?

  2. julietjuliet skriver:

    De hittade inget fel, som vanligt. Suck. Tänker inte göra fler obehagliga undersökningar nu…

  3. fille skriver:

    jag såg den nyss! åååååååååååååååååååååååååh. och decaprio har inte tilltalat mig särskilt tidigare.. varken utseendemässigt eller som skådis, men fan vad han spelade bra i grape<3

  4. julietjuliet skriver:

    Han är sjukt grym i Gilbert! Väldigt, väldigt bra! I like it.

    Kom tillbaka till skolan nu…?

  5. fillepille skriver:

    jag vill jag vill jag vill jag vill. febern är nääästan borta, och det gör inte lika ont i halsen när jag försöker äta/prata. så på måndag är jag där fo sho babe! :D

    ryser över vad alla lärare tror. det skulle ju inte bli mer halssjukdomar efter utvecklingssamtalet! :(

  6. julietjuliet skriver:

    Åh! Suck. Men det är alltid sådär när man lovat något. Det slår aldrig fel. Alltid ska det komma något i vägen och förstöra, så att det blir jobbigare att hålla sin överrenskommelse, och ibland t.o.m. omöjligt. SUCK.

  7. Martina skriver:

    varför är du hod farbror/tant doktorn hela tiden?

Kommentera

