Seriösa problem och omåttliga behov.

Okej. Ja. Jag har rökt på två hela gånger i mitt liv. Eller egentligen vet jag
inte om man kan räkna dem som ”hela” gånger. Eftersom jag inte kände
mig så sjukt påverkad. Bara lite mer nöjd än vanligt.

Men. Sedan jag och Fille kollade ”spiraler” på YouTube är jag som besatt,
och det blev inte bättre av att jag såg Blow sedan. [det är nu ni ska bli oroliga.]
Jag vill bara bli fett hög och borta, se saker och skratta mig galen. Jag vill
bli bortkopplad. Har nog seriösa problem…? [säg mig att det inte är så.]

Är nog kär också. Oskyldig, ouppnåelig idoldyrkans kär. Varifrån kom Johnny
Depp in i mitt liv just nu. När jag gick i sjuan och sådär var det väl okej. Men
nu?! Jag känner mig som en löjlig fjortis-äckel-brud med för lite innanför pann-
benet.

Oroar mig för betyg som vanligt. Vill inte spräcka min bubbla med endast
MVGn. Fuck you all.

Beroende och helt galen som jag är tänkte jag ju rippa Edward Scissorhands
och Benny & Joon idag… Och igår. Men. Eftersom de är kopieringsskyddade
och jag inte är fullt så high tech som jag önskar att jag är, så fungerar det
inte riktigt så bra som jag hoppats. Måste vänta tills Benny, 19-åriga grannen
som ska starta eget företag och blir sponsrad av Maxi
, kommer hem och kan
hjälpa mig. Hallå, han är ett år äldre än mig? Varför kan han och inte jag?

Jag vill bo i Frankrike! Jag vill ha franska som modersmål. Blöh.

Min hårddisk har kommit nu i alla fall. Sitter och laddar över alla bilder på
den nu. Det ska bli så fruktansvärt skönt att bli av med all jävla skit och
datorn kan äntligen få andas lite fritt och får springa lite snabbare. Slippa
infektionen, influensan som de jävla virusen skapat.

GE MIG EN JOINT OCH EN LINA, LITE LSD OCH JAG SKA VARA TYST, okej?


Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Seriösa problem och omåttliga behov.

  1. fille skriver:

    ibland tror jag att vi är nästan samma person. jag kan relatera till precis allt du skrev ovan förutom hårddisk-problemet. det enda som skiljer att jag inte har bara mvgn. jag har vg och g också. och vill inte spricka ÖVER G-bubblan helt enkelt. annars är allt det du skrev ovan i min hjärna också. depp. knark. frankrike. ALLT. på precis samma sätt. har också testat lite skit, och gick på ”tramadol” ett tag. vill bara bli helt jävla borta en stund liksom. kan inte säga om det är bra eller dåligt, vet bara att det skulle varit jävligt gött.

  2. julietjuliet skriver:

    Hahah! Du är underbar. Vi måste vara så himla lika och det är konstigt att vi inte upptäckt det tidigare… Jag bara känner att det är fint att du finns och allt sådant där. Tramadol skulle sitta fint. Fatta vad glada vi skulle vara tillsammans då. Hhahah. För det kan vi ju inte vara nu? Ehhh… Synd med fikan i torsdags. Och vet du varför mamma var arg och jag var tvungen att pysa hem direkt?! Jo, för att Polisen hade ljugit! Fattar du eller? Jag var så förbannat arg att det inte finns några gränser. Så förstörde det lilla brevet med en lögn hela vår eftermiddag som vi skulle ha haft. SUCK.

  3. fille skriver:

    haha! vi skulle vara fett flummiga och TRAMsiga. och va? brev? polis?! detta får du förklara i skolan imorgon (jag kanske har dåligt minne?). och eh, var ju jättetrevligt med nathalie……… eh.. eller ja, det var ju helt okej. men en eftermiddag med juliet väger tyngre. rätt fett jävla jättetungt. HÖHÖ. med tanke på hur trevligt det var att intaga alkohol tillsammans så borde vi vara partners in party framöver ^___^

    ps. jag har tittat på ed wood, edward scissorhands och sleepy hollow. OBSESSIVE ANYONE?!

  4. julietjuliet skriver:

    Natalie i vår klass? Var hon med på vagnen eller träffade du henne på stan? Nu är jag förvirrad i hjärnan.

    Partners in Peeeerty forever =D.

    Hahahaha! Jag har ju också sett Mr Scissors igen!!<333

    Försökte se A Nightmare on Elm Street, men eftersom jag var så dum och registrerade mig som 90-a när jag gjorde mitt YouTube-account, ja, så får jag inte se den, jag är ju inte arton. Orka.

    Obsessive – YES! I am toooooo.

  5. Martina skriver:

    Julia, nej. Du brukade ju vara en smart person. Orsak och verkan du vet. Det är droger du pratar om. Knark. Narkotika. Du vet ”hej-jag-dör-av-en-överdos-eller-blir-beroende-efter-tredje-gången” grejer. Det är ingen vanlig fylla, det är inte på skoj. Tänk efter före.

Kommentera

